کتاب فارسی متوسطه اول

وبلاگی برای آمادگی و دانلود نمونه سوال

کتاب فارسی متوسطه اول

وبلاگی برای آمادگی و دانلود نمونه سوال

وبلاگی برای درس فارسی و ادبیات برای قوی تر شدن درس شما سوالات خود را از اینجا دانلود کنید ولذت ببرید ذکر منبع فراموش نشود(مدرسه دکتر جعفر شهیدی)

درباره ی وبلاگ

سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۹ ب.ظ
این وبلاگ تازه تاسیس برای کتاب های فارسی و اموزش مهارت های نوشتازی هفتم است من با کمک معلم گرامی ام میتوانیم این وبلاگ را راه اندازی و سوالاتی را منتشر کنیم و باید از نظرات برای بهتر شدن وبهتر کار کردن این وبلاگ به نظرات شما نیاز داریم***
موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۹/۰۴
سینا بهرامی

نظرات  (۵)

من کتاب مهارت های نوشتاری را خواسته بودم.
پاسخ:
گزاشتن کتاب های درسی درسایت پشت کتاب هست و اگه من بزارم پیگرد قانونی داره.
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۶:۵۵ علی پورسعید
سایت خوبیه
من که خیلی خوشم اومد
پاسخ:
ممنون
سلام سینا.
چطوری؟
می خواستم بدونم پاورپوینت درس اول هدیه های هشتم داری؟یا نه؟
اگه داری لطفا بهم ایمیل کن.
ممنون
پاسخ:
سلام علی جان نه ندارم میتونی توگوگل سرچ کنی بای باشه.
سلام سینا.
چطوری؟
می خواستم بدونم پاورپوینت درس اول هدیه های هشتم داری؟یا نه؟
اگه داری لطفا بهم ایمیل کن.
ممنون

لطفا هرکدوم از بازدید کنندگان اگه داشتن بهم ایمیل کنن.ممنون میشم.
dragonmaster1380@gmail.com
۰۵ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۰۰ وبلاگ فارسی
خوب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی